Wie

Charlotte

Ik ben een dynamische veertiger met het enthousiasme van een kleuter, het uithoudingsvermogen van een marathonloper en de doeltreffendheid van Lukaku.

Ondertussen ben ik al meer dan 20 jaar aan de slag als bediende en heb ik steeds meer plezier in mijn job. De vooruitgang van de technologie heeft veel programma’s voortgebracht met eindeloze mogelijkheden en ik vind het uitdagend om deze maximaal te benutten. Onder het motto nooit te laat om te leren school ik mij continue bij om op de hoogte te blijven van de nieuwste tools.

Ik heb een voorliefde voor cijfertjes. Vandaag ligt mijn focus vooral in het werken met programma's zoals Exact, maar ik heb de kennis en de maturiteit om een breed takenpakket af te werken.

Mijn ervaring en kennis deel ik graag met anderen. Daarom geef ik ook Excel en Word in het volwassenenonderwijs, wat enorm veel voldoening geeft.

Heeft u taken die u liever doorschuift? Het moeilijkste is contact opnemen. Daarna loopt het zo vlot dat u na een week zal wensen dat we vorig jaar al de samenwerking waren gestart.

Amber

Ik ben een enthousiaste (bijna) dertiger uit Gent met een voorliefde voor reizen en ondernemen.

Met een diploma Facilitair manager en budgetbeheer op zak én de ondernemende kriebel werd het al snel duidelijk dat ik ooit het ondernemerspad zou bewandelen.

Na 5 jaar binnen zowel de privé- als overheidssector te werken ontdekte ik dat structuur en administratieve orde mijn hart sneller doen slaan. Na mijn ervaring binnen de vastgoedsector, opleidingssector, evenementensector én mijn eigen winkel op te richten, kan ik zeggen dat ik in alle markten thuis ben en een echte administratieve duizendpoot geworden ben. Maar hierdoor heb ik ook beseft hoe belangrijk het voor ondernemers is om hulp te krijgen met de praktische kant van hun onderneming.

Dagelijkse administratief management kan je aan mij overdragen. Geloof het of niet, maar facturen opmaken, e-mails beantwoorden en data verwerken zijn dingen die mij enthousiast maken. Alles met betrekking tot eventorganisatie (opmaken draaiboek, logistieke regeling, registreren inschrijvingen, communicatie deelnemers,...)

Uiteraard is mijn skills-lijstje veel langer, dus neem gerust contact op voor een specifieke projectondersteuning. De kans is groot dat we je hiermee kunnen helpen.

Scroll to Top